ne zaman?
nerede?




Müthiş habercilik!

Ali Kırca aldığı paranın hakkını vermeye başladı sanırım, Show Anahaber’i seyretmeyenler için müthiş habercilik (!): Türbanlı Doktorlara Alıştık.

muhabirin tacizi gizli kamera Büyük bir habercilik örneği sergileyerek kapalı doktor ve hemşireleri tespit etmişler. Gerçekten tüyler ürpertici! Asansörde yakaladıkları bir kapalı memureyi de şenşakrak vaziyette yakalamışlar! Tavsiyem, asansörde insanlarla hoşbeş ederken dikkatli olun, “merkez“den bir muhabir orada olabilir. Bir kapalı doktor hanım’ı da sokakta ağzına mikrofon sokarak durdurmak istemişler “Neden kapalı olarak çalışıyorsunuz, bunun suç olduğunu bilmiyor musunuz?” diyerek ama muvaffak olamamışlar! Taciz değil de nedir şu?

Hadi özgürlükten, insan hakkından, ülkenin gerçeklerinden geçtim. Haberde bahsedilen kadro yetişmiş doktor ve hemşireler, uzmanlar. Bahsettiğin sektör bilmem kaç bin kişiye bir doktorun, bir hemşirenin düştüğü sağlık sektörü. İstiyor ki ya evde otursun, ya da başını açsın. Çok mu memnun olacaklar bu insanlar evde oturunca, çok mu memnun olacaklar bu insanlar aç kalınca merak ediyorum. Özgürlüğü, insanlığı, kul hakkını tanımamak böyle birşey. Başörtülü doktor, hemşire, öğretmen, memur, üniversite öğrencisi bu memleketi gerici yapacaksan en geride ben olmak isterim valla. Bir kişi de olsam tavrım aynen budur, selam ederim!

Beddua edecek olsam “Allah hepinizi başörtülü doktor ve hemşirelere muhtaç etsin!” derdim, başka bir şey değil.

Muhtemelen alakalı yazılar



yorum ekleyin veya yorumları okuyun:


  1. 1 Cihan 17 Ock 2008 @ 11:38

    İnan aynı şekilde düşündüm haberi görünce. Yalnız artık maymunun gözü açıldı, 28 Şubat’taki gibi sağ gösterip sol cebe atamayacaklar!

  2. 2 Aykut 17 Ock 2008 @ 11:46

    Takmisalar insanlarin disina…
    Bedduana katiliyorum. Beddua etmeyi sevmem ama eger muhtac kalacaklarsa basi kapali insanlara muhtac olsunlar.
    Ali Kirca’yi sevmezdim daha da sevmiyorum artik. Oynak adam nolacak.
    Simdi o hemsire basi ortulu diye calisti da noldu. Hastalarin beynine gericilik mi soktu.
    Tabi basi kapaliyken sargi yapiyor ya tum hastalar gerici olacak. Az kaldi su hukumeti sevmem ama sonucu ne olacak bilemiyorum ama insanlarin isatedigi gibi giyinme ozgurlugunu elinde sonunda verecekler. Isteten istedigi gibi gezsin kardesim. Yeter ki bu haberi yapanlar gibi insanlara geri zihniyet asilamasin. Millet bu haberleri izleye izleye ortunmeyi kotu zannediyor insanlara ocu gibi bakiyor.

    Ha ortunmeyi siyasal durusu olarak kullananlar var onlarin durumu apayri. Onlarin hesabini ancak obur taraf paklayacak. Paklanirlar mi bilmem ama hesaplari ancak oyle gorunecek.

  3. 3 rodmank 17 Ock 2008 @ 12:28

    ya sizde insan haklarına özgürlüğe taktınız ama sadece başörtüsünde hrant dink öldürülken yoktunuz ama hepimiz hrantız diye bağırdımızda haşa müslamanız diye siz söylüyosunuz.

    yasaklara uyamazsanız onları görüntülemeye hakları var basının yakında o başörtülü doktor ben erkek hastalara bakmam derse nolacak oda hakkı kendi hür iradesi bakmak istemiyor. böyle şey olmaz

    tebrikler ali kırca

  4. 4 nahnu 17 Ock 2008 @ 13:04

    dink’in katledilmesini kim tasvip edebilir rodmank? Allah topunun belasını versin, rica ederim bahsettiğin şeyleri söyleyenlerle konuş bu konuyu.

    “ya doktor şöyle derse, ya böyle derse”ymiş, laf!

    bi acuç kodomanın kişisel hırsları yüzünden yaşanan bir dönemden kalan bir artık o bahsettiğin yasak. “şöyle yaparsa, böyle yaparsa” diye evhamla yönetilen bir ülke haline gelen bu memleket, başörtülü olduğu için tedavi edilmeyen hastalar da gördü o vakitlerde. özleyenler olabilir, ve inşallah özledikleri ile kalırlar!

    doktorların bir yemini ve hastaların ise hakları var, bunlar evrensel. açın bakın googledan. hasta tedavi etmeyen diye bir şey olamaz, olduğu zaman ise gereği neyse yapılır, yapılmaldır.

    laf kalabalığı yapmayın, siyaset yapmayın, samimi olun.

  5. 5 Iraz 17 Ock 2008 @ 13:11

    Esasen katilmakla beraber, bir noktayi belirtmeden gecemeyecegim. Nasil ki ben sortla gezmeyi tercih ediyorsam, bu insanlar da istedigi gibi gezebilir, bize ne ki. Ancak;

    Evli olmayan arkadasim goruntusunu bilmedigi/ilgilenmedigi bir jinekolog doktordan randevu almistir, doktor normal bir hastanede calismaktadir. Doktor, bekar olan arkadasimin “jinekolojik muayene” icin geldigini ogrendiginde, onu asagilayarak konusur, “CIK, CIK, CIK” nidalari esliginde kaale almaz ve yardim etmemek icin elinden geleni yaparak kizi odasindan aglayarak cikartir. Doktora, evlenmedigi halde neden “kiz olmadigini” ispatlarken asagilanir.

    Bu da bir diger taraftan kotu bir ornektir. Keske herkes istedigi gibi giyinse ama birbirinin hayat tarzini asagilamasa.

  6. 6 rodmank 17 Ock 2008 @ 13:13

    http://www.hurriyet.com.tr/gun.....&oid=1

    bunların çoğalacağına eminim

  7. 7 nahnu 17 Ock 2008 @ 13:32

    yapma güzelim, etme güzelim yalanlanan haberleri getirme buraya:
    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=492913

    “al bak bende de şunlar var” mı diyeyim o zaman?

    > devrimci rövanşist doktor:
    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=502147

    > yeditepe üni. hastanesine alınmayan tesettürlü kadın:
    http://www.habervitrini.com/haber.asp?id=134948

    > kan vermeye giden ama başörtülü diye geri çevirilen kadın:
    http://www.yenisafak.com.tr/gu.....aran%FDyor

    gel link savaşına girmeyelim. bu yasağın bir yanlış olduğunu kabul edelim. başörtüsü serbestliğini süistimal edecek olan olursa birlikte karşı duralım.

    mesele çok açık, bir kalıntı yasak var ve bunu çözmek yerine ranta çeviren siyasiler var. bir çok mesele gibi bunun da sürünceme de kalması işlerine geliyor. olan o doktorlara hemşirelere oluyor, öğretmenlere avukatlara oluyor.

    kendileri de bir vakitler gizli kamera mağduru olan birileri, bu saçma yasaktan dolayı eziyet görenleri haber yapmak yerine gidip yasağın neden uygulanmadığını haber yapıyor, gizli kamera ile insanlar vazifelerini yaparken yanlarına sokulup görütülüyor sinsice. bence bu bir kötülük.

  8. 8 Deniz 17 Ock 2008 @ 14:37

    Bence yerinde bir yasak.

  9. 9 elebady 17 Ock 2008 @ 20:12

    başörtülü doktor taşaklara dokunmuyormuşmuş da mışmış da falanmış filanmış. böyle diyen bir insanın seviyesizliğine düşsem ben de başı açık bir doktorun, hastanın taşaklarını avuçladığını söylerdim. ne de olsa çamur at izi kalsın. ne mutlu ki öyle bir insan değilim. yahu bırakınız allaiseniz. yobaza yobaz diyenin yobazdan farkı kalmadı. gayri meşru olan her şeyin meşrulaşmaya başladığı bir döneme girdik. allah sonumuzu hayır eyleye.

  10. 10 Required 17 Ock 2008 @ 21:33

    Kimilerinin başörtülülere neyi layık gördüğünü öğrenmek isterseniz televizyonlara bir göz atmanız yeterli. Herhangi bir diziye bakın, görebileceğiniz tek başörtülü karakter temizlikçi olacaktır.

    Başörtülü okumasın, başörtülü çalışmasın, başörtülü kazanmasın, başörtülüler sadece sizin köleniz olsun.

    Hiç şu açıdan düşündünüz mü: Neden başı açıklık normal kabul ediliyor? “Başını örten Arabistan’a gitsin” deniliyor da, “Başını açan Paris’e gitsin” neden denilmiyor? Neden çocuğuna inandıklarını öğreten aile, eğer öğrettiği şey din ise çocuğu kısıtlamış oluyor da, başka inançları aşılayan, ya da hiç bir şey öğretmeyen aile “normal” davranış sergilemiş sayılıyor?

    İnsanlar hata yapabilir. Olayı “tesettür faciası” başlığıyla vermek nedir peki? Başı açık doktorlar hata yaptığında “tesettürsüz doktor şöyle yaptı” diye başlık atılıyor mu?

    Başörtüsü karşıtı arkadaşlar. Bizden korkmayın lütfen. Siz kendi inandığınıza inanmaya devam edin, biz de kendi inandığımıza inanmaya devam edelim. Ama birbirimize saygı gösterelim. Lütfen.

    Sanki biz değiliz üçüncü dünya ülkesi olan, işimiz gücümüz birbirimizi yemekle uğraşmak.

  11. 11 yüKseLenBaŞaK 17 Ock 2008 @ 21:56

    Ben beddua ediyorum ama seninki gibi dua cinsinden değil benimkiler.. Acısı olan bilir bunu

  12. 12 uyuyang 17 Ock 2008 @ 23:20

    Sabah kalktım ne zamandır haber izlemiyorum diye show tv yi açtım. ama kasıtlı olarak değil. tesadüfen haberlere denk geldim ve o kanalda kaldım. hani şu sabah gazeteler tek tek okunurya o türden haber. tabi bununla yetinmediler. gazateden haberi okurken aynı zamanda görüntüden de bu haberin videoları girdi. tamam haber niteliği taşıyabilir. ama akşama haberi gibi on defa aynı haber tekrarlanmaz ki. insan haber izlemekten soğuyor. başörtüsü bir siyasi seçim değil bir inanç simgesidir. İnanç gereğidir. Hiç bir İnsan kürsel ısınmanın gün yüzüne çıktığı bu ahir zamanda özellikle yaz aylarında başı ve boynu kapalı olarak sıcakta dolaşmak istemez. Ama bu ulvi sorumluluğun yerine getirilmeye çalışılması neden bu kadar rahatsız eder başkasını gerçekten anlayamıyorum.

  13. 13 Emuredy 18 Ock 2008 @ 01:04

    Konuya Bir Bilgi Katmak amacıyla ;
    “Mü’min kadınlara da söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar, ırzlarını korusunlar. (Yüz ve el gibi) görünen kısımlar müstesna, zînet (yer)lerini göstermesinler. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar. Zinetlerini, kocalarından, yahut babalarından, yahut, kocalarının babalarından yahut oğullarından, yahut üvey oğullarından, yahut erkek kardeşlerinden, yahut erkek kardeşlerinin oğullarından, yahut kız kardeşlerinin oğullarından, yahut müslüman kadınlardan, yahut sahip oldukları kölelerden, yahut erkekliği kalmamış hizmetçilerden, yahut da henüz kadınların mahrem yerlerine vakıf olmayan erkek çocuklardan başkalarına göstermesinler. Gizledikleri zinetler bilinsin diye ayaklarını yere vurmasınlar. Ey mü’minler, hep birlikte tövbe ediniz ki kurtuluşa eresiniz!” (Nur Suresi
    (31))

  14. 14 Kaan Fakılı 18 Ock 2008 @ 10:12

    Olaya at gözlüklerimizi çıkararak bakmamız gerekiyor bence. Hrant olayı ile bunu bir tutmak zaten hepten yanlıştır. Birisi bir cinayet olayıdır. Bunu İslâm’ın kendisi de yasak kılmaktadır sebep ne olursa olsun. Ama bu olayın yanlışlığını elimize pankart alıp “Biz de Hrank’ız” diye meydanlara çıkarak, millete gösteriş yapa yapa belirtmeyiz. Biz içimizden dua ve beddua ederiz sadece.

    Başörtüsü yasağına gelince; nedense kamuoyu bu olayı istediği gibi şekillendiriyor. Başörtüsü takan insanları ya geri kalmış, erkek egemen toplumun bir parçası olarak görüyorlar ya da onları art niyetli olarak, yok şeriat devleti yok “gericilik” vs. olarak nitelendiriyorlar.

    Neden onlara da kendinize güvendiğiniz gibi güvenmiyorsunuz?

    İsterseniz aşağıdaki bir videoyu seyredin, lütfen:

    http://www.kaanfakili.com.tr/t.....luk-dersi/

  15. 15 wanadoo 18 Ock 2008 @ 13:35

    bu konuda yönetmeliklerde ne yazıyor baktınız mı?

    türban (başörtüsü değil) üniversitede (şimdilik) yasak.kişi mezun olduktan sonra diyelim avukat oldu,hakim oldu o türbanla mı davaya bakacak? doktor oldu kamusal alanda bunun yasak olduğunu bilmiyor mu?

    özgürlük güzel demokrasi çok güzel ama fazla da zorlamamak lazım…

  16. 16 ersines 18 Ock 2008 @ 13:48

    Ali kırca gizli kamera ile görevinin başinda olan doktorları sanki suçluymuş gibi gösteriyor.Ali kırca unutmamalıki kendiside porno kasedi ile gizli kamera mağduru bi kişilik..

  17. 17 Suskun 18 Ock 2008 @ 13:57

    @wanadoo, hiçbir temel hak ve özgürlük yasal dayanağı olmadan yönetmeliklerle sınırlandırılamaz bunu biliyor musunuz acaba. Bu anayasanın ve uluslarası hukukun en temel ilkesidir. Bakınız anayasa maddesine;

    Madde 13 – (Değişik: 3/10/2001-4709/2 md.)
    Temel hak ve hürriyetler, özlerine dokunulmaksızın yalnızca Anayasanın ilgili maddelerinde belirtilen sebeplere bağlı olarak ve ancak kanunla sınırlanabilir.Bu sınırlamalar, Anayasanın sözüne ve ruhuna, demokratik toplum düzeninin ve lâik Cumhuriyetin gereklerine ve ölçülülük ilkesine aykırı olamaz.

    Şimdi eğer başörtü yasağının yasal bir dayanağı var diyorsanız buyrun o kanun maddesini gösterin birlikte tartışalım doğruluğunu. Ama maalesef yoktur. Ülkemizde diğer bazı yasaklar gibi başörtüde yasal dayanak olmadan yönetmelikle yasaklanmıştır.

    Ve bu konuda lütfen Avrupa İnsan Hakları Mahkemesinin kararını kendinize de dayanak almayın. Hatırlatma babında söylüyorum aynı Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi terörist başı Abdullah Öcalan Türkiyeye getirildiğinde henüz ortada bir yargılama bile yokken kendi tarihinde görülmeyen bir yola başvurmuş ve tabiri caizse eğer idam ederseniz bedelini ödersiniz demiştir.

    Hak ve özgürlük hepimize lazım. Bu ülkede herkes başını kapatsa ve yalnızca bir kişi başı açık kalsa sizi temin ederim ben onun hakkını savunmak için elimden geleni yaparım. Nahnu’nun da farklı düşündüğünü sanmıyorum. Birşeyi yasaklamanız velevki kanunla yapsanız bile o yasağı sadece hukuki yapar ancak bu yasağın meşru olduğu anlamına gelmez.

  18. 18 kuponadam 19 Ock 2008 @ 09:21

    Akıl fikir ihsan eyle ya rab.

  19. 19 nahnu 19 Ock 2008 @ 19:19

    Showtv anahaber bunu haber yapsın esas,
    http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=639940

  20. 20 Mehmet TURAC 21 Ock 2008 @ 13:32

    Şimdi önemli olan şu ;

    Bu şekilde çalışmak yasak mı değil mi ?

    Nedir bunun cevabı.

  21. 21 nahnu 21 Ock 2008 @ 14:37

    Bence önemli olan soru şudur:

    Bu yasak, devletin kendi vatandaşına zulmetmesi; her türlü vergi, ödev ve yükümlülük karşısında eşit olan vatandaşların bir kısmının haklarının -sırf kıyafetlerinden dolayı- gaspedilmesi değil midir?

  22. 22 Suskun 21 Ock 2008 @ 14:58

    @Mehmet TURAC, eğer sorduğunuz şey bu uygulamanın yasal bir dayanağının olup olmadığıysa cevap vereyim; yasal bir dayanağı yoktur. Bazı kamu kurum ve kuruluşlarının kendi içlerinde çıkartmış oldukları yönetmeliklerle yasaklanmıştır. Yukarıdaki yorumumda anlatmaya çalıştım. Hiçbir yasak veya sınırlama yasal dayanağı(kanun veya anayasa)olmadan yönetmelik,tüzük,genelge vb idari düzenlemelerle yasaklanamaz. Bu hem anayasaya hem de uluslarası hukuk kurallarına aykırıdır. Sonuç olarak bu şekilde çalışılmasına engel bir hukuki düzenleme yoktur.

  1. 1 eminimsi » İdam Sehpasından, Google da Birinciliğe…

Yorumunuzu yazın



Sağdan Soldan Bak